خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

منچستر با 30 میلیون یورو سراغ بوفون می ‌رود

باشگاه منچستریونایتد با اختصاص رقمی سنگین، آماده ارائه پیشنهاد به دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا و عضو یوونتوس می ‌شود.
روزنامه Daily Mail در گزارشی نوشت: مقامات اولدترافوردی که چهارشنبه‌‌ شب شاهد حذف تیمشان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بودند و قهرمانی لیگ برتر را نیز با توجه به صدرنشنیی چلسی در خطر می ‌بینند، بودجه کلانی را برای جذب جیان لوییجی بوفون کنار گذاشته و مصمم به استخدام وی هستند.
نمایندگان تیم انگلیسی برای رایزنی، تماسی با این سنگربان 32 ساله برقرار کرده و پس از مدت‌های مدیدی که برای استخدام وی ابراز علاقه کردند، اکنون قصد دارند به طور عملی نظر بوفون را برای همکاری مشترک جویا شوند. منچستری ‌ها امیدوارند حداکثر با اختصاص 30 میلیون یورو بتوانند جانشینی برای ادوین فان‌درسار، دروازه‌بان 40 ساله هلندی، بیابند که مدتی قبل قراردادش را با شیاطین سرخ تا فصل بعد تمدید کرد.
مطابق با شرایطی که تیم فرگوسن در نظر گرفته و از آن به عنوان اولین قدم در راه ایجاد تحول پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا تعبیر می ‌شود، سنگربان یووه و ایتالیا، در صورت مهاجرت به جزیره، صاحب قراردادی تا سال 2015 خواهد شد که سالیانه 8.5 میلیون یورو درآمد خالص خواهد داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
یک دوست جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ http://www.bia2irbox.tk

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالب داری اگر دوست داری لینک روزانه , لینک ثابت در لینک باکس ما داشته باشی کافیه لینک باکس مارا در وبلاگه قشنگتون بزارید خوشحال میشم بازدید کننده ای از طرف ما بیاد
هرروز میتونید لینک جدید بدید و در موتور جستجوگر بهتر نمایان میشید
در صورت تمایل لوگوی شما رو هم میزارم
لینک باکس بسیار کم حجم و بازدید حداقل 10000 نفر در روز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد