خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

بسیار مهم

کاربرانی که از آدرس qumathic.blogsky.com برای ورود
 به وب استفاده می کردند
 به جای این آدرس از آدرسmanunitedfc.mihanblog.com استفاده کنند.




                                                                          mr.math

منچستر با 30 میلیون یورو سراغ بوفون می ‌رود

باشگاه منچستریونایتد با اختصاص رقمی سنگین، آماده ارائه پیشنهاد به دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا و عضو یوونتوس می ‌شود.
روزنامه Daily Mail در گزارشی نوشت: مقامات اولدترافوردی که چهارشنبه‌‌ شب شاهد حذف تیمشان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بودند و قهرمانی لیگ برتر را نیز با توجه به صدرنشنیی چلسی در خطر می ‌بینند، بودجه کلانی را برای جذب جیان لوییجی بوفون کنار گذاشته و مصمم به استخدام وی هستند.
نمایندگان تیم انگلیسی برای رایزنی، تماسی با این سنگربان 32 ساله برقرار کرده و پس از مدت‌های مدیدی که برای استخدام وی ابراز علاقه کردند، اکنون قصد دارند به طور عملی نظر بوفون را برای همکاری مشترک جویا شوند. منچستری ‌ها امیدوارند حداکثر با اختصاص 30 میلیون یورو بتوانند جانشینی برای ادوین فان‌درسار، دروازه‌بان 40 ساله هلندی، بیابند که مدتی قبل قراردادش را با شیاطین سرخ تا فصل بعد تمدید کرد.
مطابق با شرایطی که تیم فرگوسن در نظر گرفته و از آن به عنوان اولین قدم در راه ایجاد تحول پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا تعبیر می ‌شود، سنگربان یووه و ایتالیا، در صورت مهاجرت به جزیره، صاحب قراردادی تا سال 2015 خواهد شد که سالیانه 8.5 میلیون یورو درآمد خالص خواهد داشت.

الکس فرگوسن : بازگشت رونی ریسک نبود

سرمربی شیاطین سرخ تاکید کرد که ستاره تیمش دچار مصدومیت بیشتر نشده است
سر الکس فرگوسن، سرمربی تیم منچستر یوناتید، به سوالی در مورد استفاده از وین رونی در بازی دیشب در مقابل بایرن مونیخ بسیار حساب شده پاسخ داد و تاکید کرد که مصدومیت رونی بدتر نشده است.

با این وجود به نظر می رسد که رونی بازی روز یکشنبه تیمش مقابل بلکبرن را از دست خواهد داد و در حالی که تنها 5 بازی تا انتهای فصل باقی مانده است فرگوسن معتقد است تیمش حتی یک امتیاز را نیز نباید از دست بدهد زیرا در این صورت شانسی برای قهرمانی درلیگ برتر نخواهند داشت.

سرمربی شیاطین سرخ معتقد است که مهاجم 34 گله تیمش به دربی منچستر که روز 17 آوریل برگزار می شود، خواهد رسید. او گفت:" او دچار مصدومیتی مشابه هفته گذشته شد. غیبت او طولانی مدت نخواهد بود. " فرگوسن که روز سه شنبه گفته بود رونی هیچ شانسی برای بازی مقابل بایرن ندارد، فاش کرد که صبح چهارشنبه بود که کادر پزشکی اجازه حضور ستاره ملی پوش را در این بازی حساس داد.
" او دیروز در تمرینات شرکت کرد و هر کاری که از او خواسته شده بود را انجام داد. پزشکان تیم اعتقاد داشند که هیچ خطری وجود ندارد. او در نیمه دوم احساس ناراحتی کرد و ما فکر کردیم که نباید ریسک کنیم. متاسفانه او دوباره از ناحیه قوزک پا دچار آسیب دیدگی شد. چند خطا روی او انجام شد و فکر می کنم که داور به خوبی از او محافظت نکرد اما به هر حال مشکل او جدی نیست. فکر نمی کنم که بتواند به بازی روز یکشنبه برسد اما هفته آینده برای تیم بازی خواهد کرد."

آخرین اخبار از فوتبال باشگاه های انگلیس

- باشگاه منچستر یونایتد با ارائه پیشنهاد 35 میلیون پوندی در پی خرید دیوید ویا است.

- ریو فردیناند کاپیتان تیم ملی انگلیس اعلام کرد برای رفع مصدومیتش و حضور در جام جهانی 2010 روی به تزریق دارو آورده است.

- اگر تام هیکس و جورج ژیلت برای فصل آینده هم جزء مالکان باشگاه لیورپول باقی بمانند، خوزه مورینیو را به آنفیلد خواهند آورد.

- طبق قرارداد جدید تلویزیونی هر باشگاه لیگ برتری برای یک فصل 60 میلیون پوند دریافت می‏کند.

- باشگاه اورتون قصد دارد قبل از آغاز جام جهانی، قرارداد استفان پینیار را تمدید کند.

- گرت بری و سایر بازیکنان منچستر سیتی قصد دارند وین بریج را برای حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2010 متقاعد کنند.

- کریس ایگلس در صورت سقوط بارنلی به تاتنهام می‏پیوندد.

- باشگاه بایرن مونیخ آلمان با پیشنهاد 15 میلیون پوندی در پی خرید نیکلاس بنتنر مهاجم دانمارکی آرسنال است.

- استعداد یاب‏های چلسی برای فصل آینده 6 بازیکن را در لیست خرید خود قرار داده‏اند اما منتظر چراغ سبز رومن آبراموویچ مالک این تیم هستند.

- باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد قبل از آغاز جام جهانی با دیوید ویا ستاره اسپانیایی والنسیا قرارداد امضا کند. شیاطین سرخ برای خرید این بازیکن حاضرند 35 میلیون پوند پرداخت کنند.

دانلود گلهای منچستر یونایتد به بایرن مونیخ

دانلود گلهای منچستر یونایتد به بایرن مونیخ (JSC Sport 3 - گزارش انگلیسی)


گیبسون (۱ - ۰)


RAPIDSHARE


نانی (۲ - ۰)


RAPIDSHARE


نانی (۳ - ۰)


RAPIDSHARE


فرگوسن : اشتباه رافائل باعث شکست ما شد


فرگوسن در صحبتهایی اعلام کرده که در صورتی که تیمش 11 نفره بود، هرگز تن به شکست نمی داد.

سرالکس فرگوسن، مربی منچستریونایتد در صحبتهایی عصبانیت خود را از حذف تیمش در جریان دیدار مقابل بایرن مونیخ بروز داده است.

یونایتد در حالی از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حذف شد که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل بایرن به تساوی 4-4 دست یافته بود ولی بایرن به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف،راهی مرحله بعد شد و یونایتد از گردونه رقابتها حذف گردید.

این اتفاق در حالی افتاد که یونایتد تقریبا 45 دقیقه را ده نفره دنبال کرد؛ چرا که رافائل در پی خطایی کودکانه برروی ریبری، کارت قرمزی را دریافت کرد.

سر الکس فرگوسن اظهار داشت: اکنون که دقایقی از بازی برگشت، با بایرن گذشته،‌ همه چیز رنگ ناکامی دارد؛ هر چند به لحاظ نتیجه، 3 بر 2 بردیم؛‌ ولی ژرمن‌ها صعود کردند. در کل نود دقیقه، دو لحظه سرنوشت‌ساز به وجود آمد که از آن غفلت کردیم. 
وی ادامه داد: ابتدا زمانی که اجازه دادیم حریف برتری 3 بر صفر ما را با گلی که اولیچ زد، به 3 بر یک تبدیل کرده و حیات پیدا کند. دوم زمانی که توسط خود، زمینه اخراج داسیلوا را فراهم کردیم. اقدامی که جوانی و ناپختگی محض بود.

سرالکس فرگوسن، به این نکته اشاره کرد که اخراج رافائل شرایط بازی را تغییر داد ولی در عین حال بازیکنان تیم میهمان را به فریب داور متهم کرده است.

مربی اسکاتلندی یونایتد گفت:« زمانی که یازده نفره بودیم، هیچ مشکلی نداشتیم ولی رافائل اندکی بی تجربگی کرد. البته بایرنی ها موجبات اخراج او را فراهم آوردند و آلمانی ها با سبک بازیهای خاص خودشان، سعی در فریب داور داشتند.»

مربی یونایتد ادامه داد:« فکر می کنم که مشکل این است که ما یک نیمه را ده نفره بازی کردیم و البته بسیار هم خوب دفاع کردیم.»

فرگوسن در پایان صحبتهایش در مورد وین رونی گفت:« ما ریسک کردیم و اکنون بار دیگر مشغول بررسی شرایط او هستیم. هر چند که فکر نمی کنم که مشکل او زیاد جدی باشد و مطمئنم که رونی برای دیدار بعدی به اوج خواهد رسید.»

منچستر یونایتد از لیگ قهرمانان اروپا 2010 - 2009 حذف شد


منچستر یونایتد به رغم پیروزی ۳ بر ۲ مقابل بایرن مونیخ در بازی برگشت دور یک چهارم نهایی جام باشگاه های اروپا از صعود به مرحله بعد باز ماند.

در همان ابتدای بازی و در دقیقه (۳) روی حرکتی که رافائل آغاز کرد توپ به وین رونی رسید تا او با یک پاس تکضرب توپ را به دارن گیبسون برساند و گیبسون با یک ضربه از راه دور دروازه هانس یورگ بوت را باز کند. ۴ دقیقه بعد حرکت والنسیا از جناح راست و سانتر کوتاه او با ضربه پشت پای زیبا لوییز نانی آلمیدا به درون دروازه تیم باوارایی رفت تا در دقیقه (۷) نتیجه ۲ بر صفر شود. در میانه های نیمه اول وین رونی برخوردی با دانیل ون بویتن داشت که باعث شد آسیب دیدگی مچ پای او تشدید شود و رونی تا دقایقی به سختی قدم بر می داشت. دقیقه ۳۴ حرکت رافائل از جناح راست می توانست منچستر را به گل سوم برساند ولی خودخواهی این بازیکن باعث شد این موقعیت از دست برود. ۵ دقیقه بعد بایرنی ها روی یک ضد حمله سریع خود را به محوطه جریمه یونایتد رساندند و با یک پاس اولیچ را با دروازه بان تک به تک کردند ولی ون در سار با یک واکنش خوب این موقعیت را از مونیخی ها گرفت. آنتونیو والنسیا در دقیقه (۴۱) باز هم نفوذی را از جناح راست انجام داد و سانتر کوتاه او را باز هم نانی با یک ضربه به تور دروازه مونیخ دوخت تا نتیجه ۳ بر صفر شود. بعد از این گل بایرن مونیخ حملات خود جدی تر کرد و در دقیقه (۴۳) با اشتبه کریک اولچ این فرصت را پیدا کرد که دروازه منچستر را باز کند و اختلاف را به دو گل کاهش دهد. نیمه اول با همین نتیجه ۳ بر ۱ خاتمه یافت.

نیمه دوم را مونیخی ها بهتر اغاز کردند. خطای بی مورد رافائل در دقیقه ۵۰ و در میانه میدان باعث شد داور او را با کارت زرد دوم جریمه کند و منچستر یونایتد ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد. بعد از این اتفاق منچستر یونایتد به طور کامل تحت فشار حملات بایرن مونیخ به لاک دفاعی رفت و فقط با استفاده از ضد حملات به دروازه تیم باواریایی نزدیک می شد. در دقیقه (۷۳) آرین روبن ضربه کرنری که فرانک ریبری برای او فرستاده بود را با یک ضربه سر ضرب زیبا به گوشه دروازه ون در سار فرستاد تا نتیجه ۳ بر ۲ شود با این نتیجه بایرن مونیخ تیم صعود کننده به دور بعد بود و به نظر می رسید من یونایتد در ادامه روند تهاجمی تری به خود بگیرد. در نهایت منچستر یونایتد به عنوان آخرین نماینده لیگ برتر انگلستان علی رغم پیروزی در بازی برگشت و در حالی که در مجموع دو بازی دو تیم به تساوی ۴ - ۴ رسیده بودند با قانون گل زده بیشتر در زمین حریف منچستر یونایتد از دور رقابتها حذف شد تا جام باشگاه های اروپا در فصل ۲۰۰۹ - ۲۰۱۰ برای منچستر یونایتد به پایان برسد.

در دیگر بازی امشب تیم لیون به رغم شکست ۱ بر صفر مقابل بوردو به نیمه نهایی صعود کرد تا حریف بایرن مونیخ در این مرحله باشد. دیگر بازی نیمه نهایی بین بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی و اینترمیلان ایتالیا برگزار می شود.
دیدارهای مرحله نیمه نهایی نیز در دو دیدار رفت و برگشت و درتاریخهای 21 آوریل (۱ اردیبهشت) و 28 آوریل (۸ اردیبهشت) دنبال خواهد شد تا تکلیف تیمهای فینالیست رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا مشخص گردد.  

ترکیب منچستر یونایتد : ون در سار، اورا، ویدیچ، فردیناند، رافائل، کریک(۸۰ برباتوف)، نانی، فلچر، والنسیا، گیبسون(۸۰ گیگز)، رونی(۵۵ اوشی) 

ترکیب بایرن مونیخ : بوت، ون بویتن، دیمیکلیس، لام، باداشتوبر، ریبری، ون بومل، شواین اشتایگر، روبن(۷۶ آلتینتوپ)، اولیچ(۸۴ پرانجیچ)، مولر(۴۶ گومز)

الکس فرگوسن : مقابل بایرن نتیجه دیدار با رم را تکرار می کنیم؟ نه


سرمربی شیاطین سرخ ترجیح می دهد در مورد بازی امشب خیال بافی نکند

 سر الکس فرگوسن، سرمربی تیم منچستر یونایتد، مشابهت بین دیدار امشب تیمش مقابل بایرن مونیخ در مسابقه برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دیدار سه فصل قبل مقابل رم را رد کرد.

در آن زمان نیز یونایتدها در بازی رفت در خانه رم 2-1 شکست خورده بودند اما در بازی برگشت در الدترافورد 7-1 تیم ایتالیایی را در هم کوبیدند. اما فرگوسن کاملا تکرار چنین نتیجه ای در مقابل غول باواریایی را غیر ممکن دانست و آن را یک توهم دانست.

او در آستانه دیدار مقابل بایرن به خبرنگاران گفت:"‌ من اصلا به بازی مقابل رم فکر نمی کنم. آنها احتمالا در آن زمان کیفیتی مشابه بایرن فعلی داشتند اما ما در آن بازی بی نظیر بودیم، نمایشی داشتیم که شما دلتان می خواهد که در هر بازی تکرار کنید اما این غیر ممکن است. آن نمایشی یگانه و تکرار نشدنی در لیگ قهرمانان بودو نتیجه نهایی این را تایید می کند."

فرگوسن همچنین از بازیکنانش خواست که پس از دو شکست متوالی در بازی امشب بهترین بازی شان را به نمایش بگذارند.

" مسئله ای که از آن مطمئنم این است که سطح بازی ما خوب است. بازیکنان و هواداران باید همگی از این اعتماد به نفس لازم برای پیروزی برخوردار باشند. از حالا به بعد بار دیگر در مسیر پیروزی قرار خواهیم گرفت."

تاریخچه تصویری از بازی های منچستر یونایتد و بایرن مونیخ

تصاویری از بازی های قبلی منچستر یونایتد مقابل بایرن مونیخ را در ادامه مطلب ببینید

ادامه مطلب ...