خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

پیروزی تیم های ملی فوتبال آرژانتین و انگلیس در دیدارهای دوستانه

پیروزی تیم های ملی فوتبال آرژانتین و انگلیس در دیدارهای دوستانه
تهران - تیم های ملی فوتبال آرژانتین و انگلیس در جریان دیدارهای دوستانه برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
 
به گزارش روز سه شنبه ایرنا، رقابت های جام جهانی فوتبال کمتر از بیست روز دیگر در آفریقای جنوبی آغاز می شود که در این راستا سرمربیان تیم های حاضر در این پیکارها با انجام دیدارهای تدارکاتی به دنبال آماده سازی مطلوب تیم خود هستند. 
بر این اساس دوشنبه شب دو دیدار برگزار شد که در حساس ترین آنها تیم های آرژانتین و انگلیس که از مدعیان قهرمانی جام جهانی 2010 هستند برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند. 
تیم ملی آرژانتین با هدایت دیگو مارادونا و در شبی که لیونل مسی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت با پنچ گل کانادا را درهم کوبید. 
"رودریگز" 2 بار و "دی ماریا"، " "ته وز" و "آگئرو" برای تیم ملی آرژانتین در این بازی گلزنی کردند. 
تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن نیز با حساب سه بر یک تیم ملی مکزیک را مغلوب کرد. 
برای شاگردان فابیو کاپلو در این بازی "لدلی کینگ"، "پتر کرواچ" و "گلن جانسون" گلزنی کردند و تنها گل مکزیک را هم "فرانکو" به ثمر رساند. 
آفریقای جنوبی میزبان جام جهانی 2010 در دیگر بازی شب گذشته برابر بلغارستان به تساوی یک بر یک رسید که در این بازی ابتدا "سانگونی" برای آفریقای جنوبی گلزنی کرد و در ادامه "بوینوف" کار را به تساوی کشاند. 
تیم ملی پرتغال در ادامه بازی های ضعیف خود برابر تیم ناشناخته و آفریقایی "کایپ ورد" که فوتبالی کاملا مشابه با ساحل عاج هم گروهی پرتغال در جام جهانی دارد با تساوی بدون گل متوقف شد. 
با این تساوی موج انتقادات مطبوعات پرتغالی از "کارلوس کوئیروز" سرمربی تیم ملی این کشور در آستانه بازی های جام جهانی به اوج خود رسید. 
تیم ملی استرالیا نیر در برابر همسایه خود تیم نیوزیلند به برتری دو بر یک رسید که در این دیدار "ویدوسیچ" و "هولمن" برای استرالیا و "کلین" برای نیوزلند گلزنی کردند. 
در آخرین بازی دوشنبه شب تیم ملی کره جنوبی در ورزشگاه سایتاما برابر رقیب دیرینه و میزبان خود ژاپن با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. 
"پارک جی سونگ" و "کی سوک پارک" برای کره جنوبی گلرنی کردند. 
گفتنی است، رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی از 21 خرداد ماه آغاز می شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد