خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

منچستر یونایتد از لیگ قهرمانان اروپا 2010 - 2009 حذف شد


منچستر یونایتد به رغم پیروزی ۳ بر ۲ مقابل بایرن مونیخ در بازی برگشت دور یک چهارم نهایی جام باشگاه های اروپا از صعود به مرحله بعد باز ماند.

در همان ابتدای بازی و در دقیقه (۳) روی حرکتی که رافائل آغاز کرد توپ به وین رونی رسید تا او با یک پاس تکضرب توپ را به دارن گیبسون برساند و گیبسون با یک ضربه از راه دور دروازه هانس یورگ بوت را باز کند. ۴ دقیقه بعد حرکت والنسیا از جناح راست و سانتر کوتاه او با ضربه پشت پای زیبا لوییز نانی آلمیدا به درون دروازه تیم باوارایی رفت تا در دقیقه (۷) نتیجه ۲ بر صفر شود. در میانه های نیمه اول وین رونی برخوردی با دانیل ون بویتن داشت که باعث شد آسیب دیدگی مچ پای او تشدید شود و رونی تا دقایقی به سختی قدم بر می داشت. دقیقه ۳۴ حرکت رافائل از جناح راست می توانست منچستر را به گل سوم برساند ولی خودخواهی این بازیکن باعث شد این موقعیت از دست برود. ۵ دقیقه بعد بایرنی ها روی یک ضد حمله سریع خود را به محوطه جریمه یونایتد رساندند و با یک پاس اولیچ را با دروازه بان تک به تک کردند ولی ون در سار با یک واکنش خوب این موقعیت را از مونیخی ها گرفت. آنتونیو والنسیا در دقیقه (۴۱) باز هم نفوذی را از جناح راست انجام داد و سانتر کوتاه او را باز هم نانی با یک ضربه به تور دروازه مونیخ دوخت تا نتیجه ۳ بر صفر شود. بعد از این گل بایرن مونیخ حملات خود جدی تر کرد و در دقیقه (۴۳) با اشتبه کریک اولچ این فرصت را پیدا کرد که دروازه منچستر را باز کند و اختلاف را به دو گل کاهش دهد. نیمه اول با همین نتیجه ۳ بر ۱ خاتمه یافت.

نیمه دوم را مونیخی ها بهتر اغاز کردند. خطای بی مورد رافائل در دقیقه ۵۰ و در میانه میدان باعث شد داور او را با کارت زرد دوم جریمه کند و منچستر یونایتد ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد. بعد از این اتفاق منچستر یونایتد به طور کامل تحت فشار حملات بایرن مونیخ به لاک دفاعی رفت و فقط با استفاده از ضد حملات به دروازه تیم باواریایی نزدیک می شد. در دقیقه (۷۳) آرین روبن ضربه کرنری که فرانک ریبری برای او فرستاده بود را با یک ضربه سر ضرب زیبا به گوشه دروازه ون در سار فرستاد تا نتیجه ۳ بر ۲ شود با این نتیجه بایرن مونیخ تیم صعود کننده به دور بعد بود و به نظر می رسید من یونایتد در ادامه روند تهاجمی تری به خود بگیرد. در نهایت منچستر یونایتد به عنوان آخرین نماینده لیگ برتر انگلستان علی رغم پیروزی در بازی برگشت و در حالی که در مجموع دو بازی دو تیم به تساوی ۴ - ۴ رسیده بودند با قانون گل زده بیشتر در زمین حریف منچستر یونایتد از دور رقابتها حذف شد تا جام باشگاه های اروپا در فصل ۲۰۰۹ - ۲۰۱۰ برای منچستر یونایتد به پایان برسد.

در دیگر بازی امشب تیم لیون به رغم شکست ۱ بر صفر مقابل بوردو به نیمه نهایی صعود کرد تا حریف بایرن مونیخ در این مرحله باشد. دیگر بازی نیمه نهایی بین بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی و اینترمیلان ایتالیا برگزار می شود.
دیدارهای مرحله نیمه نهایی نیز در دو دیدار رفت و برگشت و درتاریخهای 21 آوریل (۱ اردیبهشت) و 28 آوریل (۸ اردیبهشت) دنبال خواهد شد تا تکلیف تیمهای فینالیست رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا مشخص گردد.  

ترکیب منچستر یونایتد : ون در سار، اورا، ویدیچ، فردیناند، رافائل، کریک(۸۰ برباتوف)، نانی، فلچر، والنسیا، گیبسون(۸۰ گیگز)، رونی(۵۵ اوشی) 

ترکیب بایرن مونیخ : بوت، ون بویتن، دیمیکلیس، لام، باداشتوبر، ریبری، ون بومل، شواین اشتایگر، روبن(۷۶ آلتینتوپ)، اولیچ(۸۴ پرانجیچ)، مولر(۴۶ گومز)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد