خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

الکس فرگوسن : مقابل بایرن نتیجه دیدار با رم را تکرار می کنیم؟ نه


سرمربی شیاطین سرخ ترجیح می دهد در مورد بازی امشب خیال بافی نکند

 سر الکس فرگوسن، سرمربی تیم منچستر یونایتد، مشابهت بین دیدار امشب تیمش مقابل بایرن مونیخ در مسابقه برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دیدار سه فصل قبل مقابل رم را رد کرد.

در آن زمان نیز یونایتدها در بازی رفت در خانه رم 2-1 شکست خورده بودند اما در بازی برگشت در الدترافورد 7-1 تیم ایتالیایی را در هم کوبیدند. اما فرگوسن کاملا تکرار چنین نتیجه ای در مقابل غول باواریایی را غیر ممکن دانست و آن را یک توهم دانست.

او در آستانه دیدار مقابل بایرن به خبرنگاران گفت:"‌ من اصلا به بازی مقابل رم فکر نمی کنم. آنها احتمالا در آن زمان کیفیتی مشابه بایرن فعلی داشتند اما ما در آن بازی بی نظیر بودیم، نمایشی داشتیم که شما دلتان می خواهد که در هر بازی تکرار کنید اما این غیر ممکن است. آن نمایشی یگانه و تکرار نشدنی در لیگ قهرمانان بودو نتیجه نهایی این را تایید می کند."

فرگوسن همچنین از بازیکنانش خواست که پس از دو شکست متوالی در بازی امشب بهترین بازی شان را به نمایش بگذارند.

" مسئله ای که از آن مطمئنم این است که سطح بازی ما خوب است. بازیکنان و هواداران باید همگی از این اعتماد به نفس لازم برای پیروزی برخوردار باشند. از حالا به بعد بار دیگر در مسیر پیروزی قرار خواهیم گرفت."

نظرات 1 + ارسال نظر
www.irupload.ir پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.irupload.ir

سلام امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه. اگه یه وقتی خواستید برای وبتون عکسی روی اینترنت منتشر کنید آپلود سنتر ما با بالاترین سرعت لود عکس و امنیت بالا و امکانات ویژه ی دیگه منتظر میزبانی دائمی عکسهای شماست. حتما به سایت ما سر بزنید

moteshakeram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد