خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

پیش بازی لیگ قهرمانان اروپا : منچستر یونایتد - بایرن مونیخ

شیاطین سرخ اگر می خواهند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند، باید یکی از بهترین بازی های فصل شان را ارائه بدهند



پیش از بازی رفت منچستر یونایتد در مقابل بایرن مونیخ، همه از پیروزی دراماتیک شیاطین سرخ در مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان سال 1999 صحبت می کردند اما پس از پایان بازی همه چیز عوض شد و این بایرنی ها بودند که از یک پیروزی لذت بخش، غرق در خوشحالی بودند.

 گل های ریبری و اولیچ یک پیروزی شیرین را برای باواریایی ها رقم زد اما شب غم انگیز بارسلون را برای آنها جبران نخواهد کرد. از سوی دیگر منچستری ها این فرصت را دارند که چهار شنبه شب شکست هفته گذشته را جبران کنند. شکست منچستر در بازی رفت و بازی نه چندان دلچسب آنها زیر سایه مصدومیت وین رونی در دقایق پایانی قرار گرفت، مصدومیتی که ستاره انگلیسی را برای حداقل دو هفته دیگر از ترکیب یونایتدها دور نگه می دارد.


شاگردان فرگوسن در بازی ابتدای هفته در مقابل چلسی شکست خوردند تا خطر از دست دادن عنوان قهرمانی پس از چهار فصل را احساس کنند اما گری نویل، کاپیتان شیاطین سرخ اعتقاد دارد که تیمش توانایی شکست دادن حریف آلمانی را دارد.


او در مصاحبه با سایت اختصاصی باشگاه گفت:" الدترافورد مکان سختی برای بازی کردن برای رقباست و ما این فصل رکورد خوبی در بازی های خانگی داریم. این مسابقه دیداری مهم برای ماست و ما باید شرایط سختی را برای آنها رقم بزنیم."


تنها تیمی که از منچستری ها در پنج فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا رکورد بهتری دارد، بارسلوناست و می توان به آنها کاملا حق داد که با اطمینان از صعود حرف بزنند، در حالی که بازی برگشت را در خانه انجام می دهند و برای صعود تنها به یک گل نیاز دارند. 


بایرن نیز مانند منچستر یونایتد در بازی این هفته شان در لیگ داخلی باید یک دیدار حساس با رقیب اصلی شان، شالکه برگزار می کردند. شاگردان فن گال علی رغم اینکه به دلیل اخراج آلتینتوپ یک نیمه را با یک بازیکن کمتر بازی کردند، اما موفق شدند میزبانشان را از پیش رو بردارند تا با اعتماد به نفسی مضاعف و روحیه بالا در انتظار نبرد چهارشنبه شب باشند.


فن گال در مورد این بازی گفت:" ما دو گل بسیار خوب زدیم به همین دلیل بسیار خوشحالم. می دانستیم که پس از ده نفره شدن کسب پیروزی دشوار است اما از سوی دیگر می دانستیم که شالکه در آغاز کردن بازی مشکل دارد. ما فضا را از آنها گرفتیم و خوشبختانه همین کافی بود."


بایرنی ها در بازی های این فصل لیگ قهرمانان رکورد خوبی از خودشان به جا گذاشته اند. شکست در مقابل بوردو تنها شکست آنهاس در حالی که آنها یک پیروزی تاریخی در مقابل یوونتوس در تورین کسب کردند و در مرحله قبل نیز موفق شدند در آرتمیو فرانکی فلورانس جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کنند. البته آنها در خانه فیورنتینا شکست خوردند اما به لطف گل زده در خانه حریف صعود کردند. بایرن مونیخ در هشت بازی اخیرش در مقابل منچستر یونایتد تنها یک بار شکست خورده است و اگر بتوانند این رکورد را در بازی این هفته ادامه دهند، می توانند خود را پس از مدت ها در مرحله نیمه نهایی چمپیونز لیگ ببینند.

 

نتایج اخیر دو تیم:

منچستر یونایتد:

شکست (خانگی): چلسی2-1 – لیگ برتر

شکست (خارج از خانه):بایرن مونیخ‌2-1 – لیگ قهرمانان

پیروزی (خارج از خانه): بولتون‌ 0-4- لیگ برتر

پیروزی (خانگی): لیورپول1-2– لیگ برتر

پیروزی (خانگی): فولام 0-3- لیگ برتر

 

بایرن مونیخ: 

پیروزی (خارج از خانه): شالکه 1-2 – بوندس لیگا

پیروزی (خانگی): منچستر یونایتد 1-2 –لیگ قهرمانان

شکست (خانگی): اشتوتگارت 2-1 – بوندس لیگا

پیروزی (خارج از خانه):‌شالکه 0-1- جام حذفی

شکست (خارج از خانه): اینتراخت فرانکفورت 2-1 –بوندس لیگا 


اخبار دو تیم:

 

منچستر یونایتد: الکس فرگوسن بازیکنان مصدوم زیادی دارد که برای مدت زیادی نمی تواند از آنها استفاده کند، بازیکنانی مانند مایکل اوون، وز براون و اندرسون در این برهه حساس فصل می توانستند به کمک تیم بیایند. اما اوون هارگریوز اندک اندک شرایط بازی را پیدا می کند، هرچند بعید است که بتواند در لیگ قهرمانان برای شیاطین سرخ به میدان برود. شایعاتی در مورد حضور وین رونی روی نیمکت شنیده می شود اما بعید است که این اتفاق رخ دهد.حضور جانی اونز و جان اوشی در این بازی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.


ترکیب احتمالی: فن در سار- نویل، ویدیچ، فردیناند، اورا- فلچر، کریک- والنسیا، پارک، نانی- برباتوف 


بایرن مونیخ: بیشتر خبرها در مورد حضور آرین روبن در بازی فردا شب است، بازیکنی که بازی رفت را به دلیل مصدومیت از دست داد. اگر او به اندازه ای آماده باشد که بتواند یک ساعت برای تیمش بازی کند، احتمالا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. باستین شواین اشتایگر نیز که بازی رفت را به دلیل محرومیت از دست داد، در بازی برگشت مطمئنا در بین بازیکنان منتخب فن گال جای خواهد داشت.


ترکیب احتمالی: بوت- لام، فن بویتن، دمیکلیس، بوداستابر- شواین اشتایگر، فن بومل- مولر، ریبری، روبن- اولیچ


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد