خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

فرگوسن : مقابل بایرن به برد 1-0 هم راضی‏ام!

 سرالکس فرگوسن اعلام کرد مقابل بایرن مونیخ به برد 1-0 هم راضی است.

دیدار رفت منچستر یونایتد و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا با برتری 2-1 نماینده آلمان به پایان رسید اما " سرالکس فرگوسن " که در این بازی " وین رونی " را در اختیار ندارد به شکست بایرن در اولدترافورد می‏اندیشد. 

" فرگوسن " در این خصوص گفت: « وین رونی بازی نخواهد کرد. ما نمی‏توانیم در مورد بازیکنی که 100% آماده نیست ریسک کنیم. با اینکه او در این خصوص با من صحبت کرده اما فکر نمی‏کنم حتی به عنوان بازیکن جایگزین هم وارد میدان شود. » 

وی افزود: « شرایط دشواری داریم. ما در دو بازی اخیر خود مقابل بایرن و چلسی شکست خورده‏ایم اما در اولدترافورد فرصت خوبی داریم که نتیجه را به سود خود رقم بزنیم. چند سال قبل هم مقابل رم چنین کاری را انجام دادیم و 7-1 پیروز شدیم. »

سرمربی اسکاتلندی منچستر یونایتد در باره تیم حریف نیز گفت: « من احترام زیادی برای لوئیز ون‏گال قائلم. تیم‏های او همیشه فوتبال بازی می‏کنند و از نظر تکنیکی و تاکتیکی در شرایط خوبی قرار دارند. گلی که در آلمان زدیم می‏تواند نتیجه این بازی را رقم بزند. من با برد 1-0 هم خوشحال خواهم شد. »

" ون‏گال " نیز در مورد این بازی گفت: « طبیعتاً ما باید به خودباوری بیشتری رسیده باشیم اما می‏دانیم منچستر یونایتد تیم سطح بالایی است. آن‏‏ها تجربه بالایی در بازی‏های خانگی دارند و در خانه ما یک گل هم زده‏اند بنابراین باید مراقب باشیم. »

وی در خصوص غیبت " وین رونی " گفت: « ما هم در اکثر بازی‏های فصل فرانک ریبری را در اختیار نداشتیم اما نتایج خوبی گرفتیم. اگر منچستر یونایتد در غیاب وین رونی بازی کند، باز هم تیم پرقدرتی است. »

در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‏های یوردو و لیون فرانسه به مصاف هم می‏روند. دیدار رفت این دو تیم در زمین لیون با برتری 3-1 این تیم خاتمه یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد