خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

رونی، به دیدار بایرن نمی رسد

فرگوسن در صحبتهایی اعلام کرده که روند بهبود رونی به خوبی طی شده ولی او در دیدار 4شنبه شب بازی نخواهد کرد.

سرالکس فرگوسن، مربی منچستریونایتد به خبرنگاران گفته که شانسی برای حضور رونی در ترکیب تیمش در دیدارفرداشب ورزشگاه اولدترافورد وجود ندارد.

رونی در جریان دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آلیانس آرنا، که بابرتری 1-2 به پایان رسید، مصدوم شد و پیش از این شنیده می شد که برای یک ماه از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

در روزهای اخیر مطبوعات متعددی در گزارشهای خود اعلام کرده اند که رونی24 ساله ممکن است زودتر از موعد مقرر به میادین وررزشی بازگردد و حتی ممکن است  در دیدار 4شنبه شب ورزشگاه اولدترافورد مقابل بایرن روانه میدان شود.

البته سرالکس فرگوسن در صحبتهایی در کنفرانس خبری روز سه شنبه این خبر را تکذیب کرد و با اشاره به اینکه رونی در جلسه تمرینی روز سه شنبه شیاطین سرخ نیز غایب بوده گفت:« روند بهبود رونی در بازه زمانی کوتاه مدت فوق العاده بوده ولی من به عنوان یک مربی حاضر نیستم تا چنین ریسکی را که ممکن است باعث وارد آمدن آسیبهای بیشتری به بازیکنم شود، انجام دهم.»

هواداران یونایتد امیدهای فراوانی دارند که ستاره شان بتوانند به دیدار یکشنبه شب مقابل بلکبرن برسد. در غیاب رونی، فرگوسن به احتمال فراوان فدریکو ماکدا را روانه میدان خواهد کرد که در دیدار مقابل چلسی نیز نمایش خوبی را به اجرا گذاشته بود.

فرگی در صحبتهایی با تمجید از ماکدا گفت:« او بازیکن بامهارتی است و در جریان دیدار مقابل چلسی، نمایش به مراتب بهتری را از او شاهد بودیم.»

نظرات 1 + ارسال نظر
Masoud سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ http://masoud88.blogsky.com/

سلام.

وبلاگ حق و عدالت، وبلاگیست مستقل برای آن هایی که حق و عدالت و عقل و منطق را درک می کنند...

وبلاگ حق و عدالت پس یک دوره فیلترینگ توسط مخابرات از نو شروع به کار کرده است...

منتظر حضور مضاعفتان هستیم...

یا حق و یا علی.

از دوستان وعلاقه مندان به ورزش خواهش میکنم از قسمت نظر دهی برای تبلیغات استفاده نکنند .





باتشکر-مدیریت
mr.math

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد