خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

ویدیچ آماده تمدید قرارداد با یونایتد

ویدیچ آماده تمدید قرارداد با یونایتد

به نظر می رسد که ستاره خط دفاعی تصمیم گرفته تا در اولدترافورد باقی بماند و در صورتی که چنین اتفاقی بیفتد، او مبدل به یکی از پردرآمدترین بازیکنان یونایتد خواهد شد.


پیش از این شنیده می شد که مدافع باتجربه یونایتد در پی اختلافاتی که با سر الکس فرگوسن داشت، در فکر جدایی از رختکن یونایتد در تابستان امسال می باشد.


اختلافات از آنجا شروع شد که  سر الکس در جریان دیدار تیمش در رقابتهای اف ای کاپ مقابل لیدزیونایتد و پس از آنکه ویدیچ در "وارم آپ" پیش از دیدار خودش را گرم کرده بود، او را روانه میدان نکرد.در آن هنگام فرگوسن صادقانه به ویدیچ گفت که او به اندازه کافی خوب نیست که بتواند در ترکیب تیم قرار بگیرد.


البته پس از نمایشهای اخیر ویدیچ در ترکیب تیمش، به نظر می رسد که این ستاره صربستانی نیز از حضورش در یونایتد راضی است و حتی این روزها این صحبت به گوش می رسد که در صورتی که توافقات مالی حاصل شود، ویدیچ آماده است تا در رختکن یونایتد باقی بماند.


این در حالی است که ریو فردیناند و وین رونی پر درآمد ترین بازیکنان منچستریونایتد هستند و به احتمال قریب به یقین ویدیچ نیز پیشنهاد سران باشگاه برای تمدید قراردادش، با دستمزدی بیش از 100 هزار پوند در هفته را خواهد پذیرفت.


در این میان شایعات متعددی در مورد احتمال انتقال ویدیچ به میلان به گوش می رسید ولی در حال حاضر به نظر می رسد که همه چیز به تصمیم سران یونایتد برای تمدید یاعدم تمدید قرارداد ستاره صربستانی شان بسته است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد