خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

می خواهم تا پایان در یونایتد باشم

فردیناند می خواهد تا پایان در یونایتد باشد

ستاره انگلیسی 8 سال است در اولدترافورد توپ می زند و خواهان آن است که تا پایان عمر فوتبالی اش در این تیم باقی بماند


ریو فردیناند، کاپیتان باتجربه یونایتد امیدوار است که بتواند تاپایان عمر ورزشی اش در رختکن یونایتد باقی بماند. این ستاره انگلیسی 8 سال است که با پیراهن شیاطین سرخ به میدان می رود و در طول این مدت 4 بار در رقابتهای لیگ برتر به قهرمانی رسیده و یک بار هم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است.


پیش از این شنیده می شد که این ستاره 31 ساله ممکن است برای آغاز چالش جدیدی در زندگی ورزشی اش رختکن اولدترافورد را ترک کند ولی فردیناند با رد این شایعات اعلام کرده که تمایل زیادی دارد تا فوتبالش را در یونایتد به پایان برد.


فردیناند در گفتگو با INSIDE UNITED گفت:« می خواهم فوتبالم را در یونایتد به اتمام برسانم. گام گذاشتن در مسیری که رایان گیگز، گری نویل و پل اسکولز در آن حرکت می کنند ، بسیار خوب است و تعهد به یک تیم برای مدتی طولانی فوق العاده خواهد بود.»


ستاره باتجربه یونایتد ادامه داد:« به پایان بردن فوتبالم در منچستریونایتد، به منزله تحقق یک رویای بزرگ است و این بازیکنان، بازیکنان بزرگ و الهام بخشی هستند.نام همه این بازیکنان، مترادف با نام یونایتداست و من هم می خواهم به چنین افتخاری نائل شوم.»


مدافع باتجربه یونایتد در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« دوست دارم که از من به عنوان بازیکنی یاد شود که در طول برهه موفقیت آمیز یونایتد در رختکن این تیم حضور داشته ام. در ابتدا زمانی که به این تیم پیوستم، می دانستم که اینجا،  جای ویژه ای است و با گذشت زمان، این به من ثابت شد و اکنون می توانم از تصمیمی که گرفته ام سربلند باشم و سرم را بالا بگیرم.»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد