خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

یونایتد در فکر جذب بنزما در تابستان

یونایتد در فکر جذب بنزما در تابستان




سران باشگاه یونایتددر فکر آن هستند تا در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای جذب بنزما وارد عمل شوند؛ چرا که این طور به نظر می رسد که سران باشگاه رئال آماده اند تا برای فصل بعد بنزما را به صورت قرضی به تیم دیگری بسپارند و سران یونایتد نیز ممکن است تا با بهره گیری از این شرایط بنزما را با قیمتی کمتر به رختکن خود بیاورند


از آنجا که گونزالو ایگواین، نمایش خیره کننده ای را در ترکیب رئال به نمایش می گذارد و بدین ترتیب به ترکیب اصلی تیمش راه یافته، کریم بنزما مبدل به نیمکت نشین تیم مادریدی شده است.


این ستاره فرانسوی تابستان گذشته با قراردادی 30 میلیون پوندی از المپیک لیون به رئال پیوست و پیش از این انتقال سرالکس فرگوسن آماده بود تا با پیشنهادی 20 میلیون پوندی بنزما را به رختکن تیمش بیاورد، ولی از آنجا که پیشنهاد رئال هنگفت تر بود، بنزما در نهایت راهی مادرید شد.


اکنون گزارشهای منتشره حاکی از آن است که بنزما ممکن است به صورت قرضی روانه تیم دیگری شود تا بتواند شانس بیشتری برای حضور در زمین مسابقه داشته باشد و در این میان سران یونایتد آماده اند تا برای جذب او وارد عمل شوند.


البته مسئولان باشگاه میلان هم تمایلشان برای خریداری بنزما را اعلام کرده اند و بدین ترتیب شاهد نبردی همه جانبه میان سران دو تیم ایتالیایی و انگلیسی  برای جذب این ستاره فرانسوی خواهیم بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد