خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

داوری واقعا ضعیف بود

الکس فرگوسن : داوری واقعا ضعیف بود

سرمربی اسکاتلندی داوران را در شکست یونایتد مقصر دانست

سر الکس فرگوسن، سرمربی تیم منچستر یونایتد، پس از شکست 2-1 تیمش در مقابل چلسی به شدت به داوری اعتراض کرد.

او در مصاحبه با Sky Sport گفت:" واقعا ناامید کننده بود، ما تلاش زیادی انجام دادیم. چلسی در نیمه اول بی تردید تیم برتر زمین بود اما پس از آن ما خیلی خوب کار کردیم و خیلی بد شانس بودیم که نتوانستیم امتیازی کسب کنیم. ما در نیمه دوم بر بازی مسلط بودیم اما نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم."

گل دوم چلسی که توسط دروگبا به ثمر رسید به وضوح آفساید بود اما کمک داور با اشتباهی فاحش گل او را پذیرفت به همین دلیل فرگوسن به شدت به داوران بازی تاخت.

" آنچه من نمی توانم متوجه شوم این است که کمک داور چطور آن صحبه را ندید در حالی که کسی در مسیر دیدش قرار نداشت. در چنین بازی های سطح بالایی شما به داورانی سطح بالا نیاز دارید، اما در بازی امروز ما فاقد چنین تیم داوری بودیم. آنها نمایش بسیار ضعیفی داشتند. وقتی من متوجه شدم که داور مایک دین است، نگران شدم و حالا می فهمم که نگرانیم درست بوده است." 

فرگوسن همچنین تایید کرد که اکنون چلسی شانس اول کسب عنوان قهرمانی است. آبی ها با پیروزی در این دیدار با دو امتیاز اختلاف نسبت به شیاطین سرخ در صدرجدول قرار دارند.
 " چلسی اکنون شانس اصلی قهرمانی است، بدون تردید. پنج بازی تا انتهای فصل باقی مانده و آنها دو امتیاز بیشتر دارند و تفاض گل آنها نیز بهتر از ماست. بدون شک سرنوشت قهرمانی در دست آنهاست."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد