خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

فرگوسن : بدون رونی هم پیروز می شویم

فرگوسن : بدون رونی هم پیروز می شویم

سرمربی شیاطین سرخ معتقد است که بازیکنانش هیچ دلواپسی از غیبت رونی ندارند

سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستر یوناتید، در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل چلسی گفت که شاگردانش حتی بدون حضور وین رونی مصدوم نیز می توانند حریف را شکست دهند.

رونی در بازی هفته گذشته تیمش مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد و فرگوسن تایید کرد که ستاره تیمش برای دو یا سه هفته باید دور از میادین باشد.

رونی ستاره اصلی یونایتدها در این فصل بوده اما فرگوسن تاکید کرد که شاگردانش در غیاب او نیز می توانند حریف را شکست دهند.

سرمربی اسکاتلندی شیاطین سرخ گفت:" من مطمئنم که آنها اجازه نمی دهند که مصدومیت رونی تاثیری در عملکرد آنها در دیدارهای پیش رو داشته باشد. آنها به اهمیت بازی امروز آگاه هستند. آنها می دانند که بازی چهارشنبه مقابل بارین مونیخ چقدر مهم است. شما واقعا فکر می کنید که آنها نگرانند که نبود وین رونی برایشان چقدر گران تمام می شود؟ نه، اصلا.

در این تیم به اندازه کافی بازیکن بااستعداد هست که بتوانند بدون دو یا سه بازیکن نیز به پیروزی برسند. ما باید پیش از همه چیز نمایش بهتری نسبت به بازی مقابل بایرن مونیخ ارائه بدهیم. مطمئنا این کار ار انجام خواهیم داد. آنها پیش از این نیز بدون رونی موفق شده اند این کار را انجام دهند.

نبود او بی تردید یک کمبود است. شما می خواهید که در هر بازی همه بازیکنان تان را در اختیار داشته باشید اما اگر شما به شرایط این فصل ما نگاه کنید، متوجه می شوید که اصلا این موضوع در مورد ما صادق نیست.

ما با بحران مصدومیت مدافعان مواجه بودیم اما اکنون با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرارداریم، در لیگ قهرمانان به یک جهارم نهایی رسیده ایم، در حالی که در بازی رفت یک گل خارج از خانه زده ایم و در جام اتحادیه نیز قهرمان شده ایم. این نشان می دهد که خیلی هم بد کار نکرده ایم."
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد