خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

پیشنهاد 20 میلیونی میلان به ویدیچ



به نظر می رسد که سران روسونری در نظر دارند تا با پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای خریداری نمانیا ویدیچ مدافع منچستریونایتد وارد عمل شوند.

طبق اخبار منتشره، سران باشگاه میلان در نظر دارند که در بازار نقل و انتقالات تابستانی با پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای خریداری نمانیا ویدیچ وارد عمل شوند.

این طور به نظر می رسد که نام ستاره صربستانی، اکنون در صدر لیست خرید آدریانو گالیانی، نایب رئیس روسونری قرار گرفته و سران این باشگاه درنظر دارند پس از سپری کردن فصلی نه چندان خوب،به تقویت قوای تیمشان بپردازند.

یکی از منابع نزدیک به باشگاه روسونری در گفتگو با Daily Star گفت:« سران باشگاه میلان، خرید یک مدافع تراز اول را در اولویت اول باشگاه قرار داده است. ویدیچ بازیکنی است که مد نظر سران میلان است ولی مشخص نیست که آیا سران باشگاه یونایتد نیز آماده باشند که برای فروش او بر سر میز مذاکره بنشینند یا خیر»

پس از حذف تحقیرآمیز میلان مقابل منچستریونایتد که با شکست 2-7 روسونری در مجموع دو دیدار همراه بود، سران باشگاه میلان به فکر تقویت خط دفاعی تیمشان در بازار نقل و انتقالات تابستانی هستند.
تیاگو سیلوا در حال حاضر روزهای خوبی را سپری می کند ولی سران باشگاه میلان به دنبال بازیکن خوب دیگری هستند تا در کنار سیلوا در مرکز خط دفاعی تیمشان به کار بگیرند.

به علاوه سران میلان سیمون جائر، ستاره پالرمو را نیز زیر نظر دارند؛ ستاره ای که سران منچسترسیتی و منچستریونایتد نیز تمایل زیادی به جذب او دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد