خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

منچستر یونایتد مقابل بایرن مونیخ 2 بر 1 مغلوب شد

منچستر یونایتد بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را ۲ بر ۱ به میزبان مونیخی خود واگذار کرد

در همان دقایق ابتدایی منچستر یونایتد توسط رونی به گل رسید. در دقیقه (۲) ارسال لوییز نانی از جناح راست را رونی که در محوطه جریمه بایرن مونیخ بدون محافظ بود با یک ضربه پای چپ به درون دروازه هانس یورگ بوت فرستاد. در ادامه این نیمه بازیکنان بایرن مونیخ برای جبران نتیجه تلاش کردند ولی در نهایت نیمه اول با برتری ۱ بر صفر منچستر یونایتد خاتمه یافت.

در نیمه دوم تلاش بایرنی ها برای جبران نتیجه ادامه داشت تا اینکه در دقیقه (۷۷) فرانک ریبری روی یک ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی شد تا بازی ۱ بر ۱ مساوی شود ضربه ریبری با برخورد به پشت پای رونی تغییر جهت داد و وارد دروازه ون در سار شد. در ادامه بازی یک بار نمانیا ویدیچ با ضربه سر تیر دروازه مونیخی ها را به لرزه درآورد. اما در نهایت در حالی که به نظر می رسید تساوی نتیجه پایانی این بازی خواهد بود ایویکا اولیچ از اشتباه مدافعین یونایتد به خصوص پاتریس اورا استفاده کرد و با تصاحب توپ و یک ضربه پای چپ در یک موقعیت تک به تک دروازه ون در سار را در دقیقه (۲+۹۰) باز کرد تا بایرن مونیخ ۲ بر ۱ منچستر یونایتد را شکست دهد. با این نتیجه منچستر یونایتد برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان باید امیدوار به جبران نتیجه در بازی برگشت باشد. آخرین بار که یونایتد بازی رفت را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان واگذار کرده بود به ۴ آوریل ۲۰۰۷ مقابل آ.ث رم ایتالیا باز میگردد که منچستر یونایتد ۲ بر ۱ از حریف ایتالیایی خود شکست خورد ولی آنها موفق شدند با پیروزی ۷ بر ۱ در بازی برگشت به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

بازی برگشت دو تیم روز ۷ آوریل ۲۰۱۰ (۱۸ فروردین ۱۳۸۹) در استادیوم اولدترافورد شهر منچستر برگزار خواهد شد

ترکیب منچستر یونایتد : ون در سار، اورا نویل، فردیناند، ویدیچ، پارک(۷۰ پارک)، کریک(۷۰ والنسیا)، نانی(۸۲ گیگز)، اسکولز، فلچر، رونی

ترکیب بایرن مونیخ : بوت، ون بویتن، دی میکلیس، لام، هولگر بدستوبر، ریبری، آلتینتوپ(۸۶ کلوزه)، ون بومل، پرانجیچ(۸۹ تیموشچوک)، اولیچ، مولر(۷۳ مولر)


تصاویر مربوط به بازی را در ادامه مطلب ببینید

manchester united vs bayern munich

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد