خودمونی!

همه چی!

خودمونی!

همه چی!

مصدومیت رونی از ناحیه قوزک پا



پیچ خوردگی پای رونی در دقایق پایانی دیدار یونایتد مقابل بایرن، باعث شد که مهاجم انگلیسی لنگ لنگان زمین مسابقه را ترک کند.

وین رونی، ستاره انگلیسی باشگاه منچستریونایتد ، در دقیقه 2 موفق شد تا تک گل تیمش را به ثمر برساند و یونایتد به لطف این گل در اکثر دقایق بازی از میزبانش پیش بود.

در دقایق میانی نیمه دوم بود که بایرن توانست گل تساوی را به ثمر رسانده و گل دقایق پایانی باواریایی ها، پیروزی را از آن این تیم کرد.

در این میان و در حالی که وین رونی در حال عبور از ماریو گومز بود، پایش پیچ خورد و در نهایت لنگ لنگان زمین مسابقه را ترک کرد. مصدومیتی که گریبانگیر مهاجم انگلیسی شد، نگرانی های فراوانی را در رختکن یونایتد ایجاد کرد.

اکنون نگرانی هایی در مورد غیبت این ستاره در دیدار شنبه شب یونایتد مقابل چلسی در رقابتهای لیگ برتر و دیدار چهارشنبه هفته آینده شیاطین سرخ مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد.

سرالکس فرگوسن در پایان این دیدار در گفتگو با Sky Sports گفت:« رونی از ناحیه قوزک پا مصدوم شده است. باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم که اوضاع برای رونی به چه ترتیب خواهد بود و ممکن است رونی به دیدار شنبه شب نرسد.»

مربی یونایتد ادامه داد:« مطمئن نیستم. در حال حاضر پزشکان مشغول معاینه و مداواری او هستند ولی قطعا رونی از آسیب دیدگی در ناحیه قوزک پا رنج می برد و روز چهارشنبه همه چیز مشخص خواهد شد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد